ammejjo

Amanda 21år. Diplomerad Nagelterapeut

Falling Rain

Kategori: Allmänt

Jag är så fruktansvärt jävla arg. Måste få ta ut det någonstans så slipper någon stackare råka illa ut.
Vet fan inte vart jag ska ta vägen, känns som att jag exploderar snart. Jag vet varken in eller ut i känsloväg. Allt är bara kaos. Hjärtat pumpar i 190.
Jag vill inte lugna ner mig, jag vill inte komma till den svaghet som kommer efter ilskan. Tårarna. Jag tänker fan i mig inte gråta. Soooooo not worth it. Att lyssna på hårdrock/rock känns så himla bra, jag skulle bara ha vart på gymmet just precis nu, då hade jag verkligen fått ut min ilska och säkerligen slagit många personliga rekord.

Fy fan i helvetet vad jag vill explodera i miljoner miljarder molekyler och sakta försvinna som ett dammoln. Sen ska jag sopa ihop mig till en HEL människa igen. Jag ska bränna upp allt dåligt som finns inom mig, alla dåligt känslor och minnen. Sätta mig själv och mitt liv i första hand.
 
Folk säger så jävla mycket, dom kan stå på sina bara knän, böna och be, sen bara ge en skit eller göra om samma jävla saker gång på gång. Jag ska fan sätta en gräns där jag bara förlåter människor en enda gång.
Första gången är det ett misstag, andra gången är det ett val.
 
Don't cry to me.
If you loved me,
You would be here with me.
You want me,
Come find me.
Make up your mind.

Should I let you fall?
Lose it all?
So maybe you can remember yourself.
Can't keep believing,
We're only deceiving ourselves .
And I'm sick of the lie,
And you're too late.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: