ammejjo

Amanda 21år. Diplomerad Nagelterapeut

En skymt av att höstens början

Kategori: Allmänt

Igår fotade jag och en god vän vid tågstationen. Man ser tydligt på vissa löv att hösten är påväg. Ganska mysigt för jag älskar färgexplotionen och mörkret. Dock inte kylan. Här kommer i alla fall några bilder.
Den sista bilden togs imorse kring 6 tiden. Jag knappt sovit någonting alls inatt men när jag väl lyckades somna kring 5 så sov jag faktiskt fram till 05.50 innan jag vaknade igen. Utanför fönstret var nämligen solen påväg upp.
Jag kunde inte låta bli att ta med kameran på balkongen och fånga alla häftiga färger.
Vad jag mer upptäckte imorse var att fåglarna började vakna precis kl 05.59. Så härligt att få höra lite morgonpiggt fågelkvitter.
 



 







 



 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: