ammejjo

Amanda 21år. Diplomerad Nagelterapeut

Idag är det val.. Sveriges befolkning får göra sin röst hörd

Kategori: Allmänt

Ni som röstar idag, jag hoppas att ni tänker till. Och väljer med hjärtat. Ibland förstår jag verkligen inte vart världen är på väg....eller När alla människors lika värde försvann. Vem som bestämmer vem som ska vara mer värd än någon annan.

Jag förstår heller inte varför man skulle vilja sparka på någon som redan ligger Istället för att sträcka fram en hjälpande hand.

Jag förstår inte varför en stark kärlek mellan 2 lika kön, inte ska få finnas.
Vem fan orkar bry sig om vad andra gör i sängkammaren... Sen när tappade kärleken sin betydelse?

Vem bestämmer vem som är sjuk och inte, när slutade vården att fungera?
Sedan när vart självmord den enda utvägen för dem som är psykiskt sjuka...

Hela bilden är så snedvriden att jag blir tokig, förtvivlad och arg.
Välkommen till 2014. Det känns ibland som att vi är konservativa, eller till och med utvecklas baklänges.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: