ammejjo

Amanda 21år. Diplomerad Nagelterapeut

League Of Legends

Kategori: Allmänt

 Regn, åska och grå himmel.... Undrar hur många liter skyn har släppt över lilla Piteå idag.
Men, för att roa mig lite inomhus så har jag spelat lite LOL. Första gången med verkliga människor i mitt lag, men vi spelade dock mot botar. Första spelet förlodade vi, men andra ggn sprängde vi deras bas i tusen bitar. Känns bra!
Måste ha vunnit för att jag lyssnade på denna låt:
Rise Against – Worth Dying For
Skämt åsido, det är alltid roligat att vinna!
Jag svär redan åt alla idioter, men jag säger inte att jag är bäst för det. Suger minst lika mke som dom, men jag står inte i ett hörn och är afk under hela spelets gång i alla fall... Blöööö dom borde bannas.

 
 


 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: