ammejjo

Amanda 21år. Diplomerad Nagelterapeut

Tro på dig själv!

Kategori: Allmänt

Slänger upp en bild på kvällens sysselsättning. Drog fram tatueringsmaskinen och satte mig under nålen.
Det är så himla skoj och jag höjer alltid ribban för att se vad jag kan åstadkomma. Jag sätter ribban högre än vad jag tror att jag kan klara av och gör mitt bästa. På så vis känner jag att jag kan utvecklas.
Oftast brukar jag tänka liknande: "nog fan kan jag gå och dra ett marklyft på dubbla min kroppsvikt NU om jag vill". Jag skulle förmodligen kunna dra det också, utan problem.
Jag kastar ofta in mig själv i nya utmaningar och genom att tro på att saker inte "borde vara så svåra" att utföra, så klarar jag dom ganska bra. Jag köpte en tatueringsmaskin, hade aldrig i hela mitt liv ens nuddad vid en.
Nog fan klarar jag av att tatuera för det, resultatet är en helt annan sak.


Tro på dig själv! Man klarar så mycket mer än vad man tror!


 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: